Lucian Cristescu la Sibiu


Lucian Cristescu este de profesie pastor si muzician, iar în prezent, de multi ani este unul dintre liderii Bisericii Adventiste din România (actualmente, Directorul Asociatiei Pastorale în cadrul Uniunii de Conferinte AZS din România). Pe lânga aceasta, preda, in calitate de profesor invitat, si cursuri de teologie practica la Institutul de Teologie Adventistã de la Cernica. A fost unul dintre primii “televanghelisti” români, de fapt a sustinut seria de conferinte Galileanul,www.galileanul.ro, cu o audienta neobisnuita în tara si în afar. Înainte si dupa aceasta a avut multe alte seminarii si conferinte crestine în tara si în strainatate.

 „M-am căsătorit şi… deodată am devenit părinte, fără să vreau şi fără să am habar ce trebuie să fac. Îi dau de mâncare  şi îl îmbrac… şi mai departe? Am nevoie de cineva care să mă înveţe secretele rolului de tată, înainte de a-mi vedea copilul frustrat, nefericit  şi înstrăinat de noi.                          Ce trebuie să fac? Mă puteţi ajuta?”

Marcel G., 29 ani

 Miercuri, 1 februarie 2012, ora 19:00, la Biblioteca Judeteana Astra, corp B, sala de lectura, etajul 5, se desfasoara prima sesiune din “Scoala Parintilor” cu profesorul Lucian Cristescu. Urmatoarele sesiuni vor fi in 8, 15, 22 si 29 februarie. Taxa de inscriere este de 5 lei si se achita o singura data.

Pentru cei care cunosc Lucian Cristescu a scris cartea “Incepe sa traiesti“.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

5 thoughts on “Lucian Cristescu la Sibiu

  1. Buna seara,

    ne vom bucura daca veti corecta informatia de pe site. Scoala Parintilor, sustinuta de catre pastorul Lucian Cristescu va avea loc la Biblioteca Judeteana Astra, corp B, sala de lectura, etajul 5.

    Cu respect,
    Marius Creta

  2. am scris un comentariu aseara, insa nu am primit nicio reactie. Informatia despre locul desfasurarii proiectului „Scoala Parintilor” este gresita. Prezentarile vor avea loc la Biblioteca Judeteana Astra, corp B, sala de lectura, etajul 5, de la ora 19:00.

    Cu bine,
    Marius Creta

  3. Fiti binecuvantat Marius.
    Am intrat pe Sibiu Adventist dar la contact nu gasesc nici o adresa, telefon sau adresa de mail.

  4. Multa pace… as dori sa va informez ca in cursul saptamanii viitoare, intre 22-24 Iulie se va reincepe seria de prezentari “Scoala parintilor” sustinuta de profesorul Lucian Cristescu. In masura in care credeti ca ar fi de ajutor pentru comunitatea evanghelica din Sibiu, va pot trimite un material grafic in care sunt prezentate detaliile legate de acest eveniment. Va multumesc si binecuvantarea Domnului sa va insoteasca🙂

Leave a Reply

