Jurnal de călătorie Turneul Cireşarii Centru 1 – ziua a doua

Pe la 6.30 Vladimir a început să umble prin cameră. Se culcă târziu, se trezeşte devreme. Doarme puţin. Nu e chiar colegul ideal de cameră pentru cei ce vor să aibă tenul întins. Doar că, împreună, nu avem nevoie de somn ca să visăm. O facem cu ochii deschişi…!

Ne-am rugat în sala de mese. Fiecare nume de cireşar a fost adus înaintea lui Dumnezeu. Cu problemele, aşteptările şi credinţa că El va avea grijă de toate. Am înţeles, rugându-ne, că toţi avem dureri, dar că nu trebuie să le purtăm singuri. În timpul rugăciunii am ştiut că Dumnezeu va fi prezent la Sibiu. M-am uitat la fiecare chip în parte. Cu toţii cântau lui Dumnezeu. De dragul Lui. Şi atunci am ştiut că dragostea Lui se va revărsa peste Sibiu…

Continuare pe www.ciresarii.ro.

Leave a Reply

